Sase exercitii simple pentru marirea sanilor pe care le poti face acasa

flotari marirea sanilor

Multe femei din intreaga lume sunt nemultumite cu dimensiunea sanilor lor asa ca incearca sa caute o modalitate pentru marirea sanilor si pe cat se poate sa evite operatiile costisitoare si uneori riscante. Pentru a avea niste sani frumosi si atragatori, unele aleg sa se supuna operatiei de marire a sanilor.

Intr-adevar, ar putea fi cel mai rapid mod de a obtine rezultate, dar nu este si cel mai natural. Din fericire, alegerea unei operatii nu este singurul mod prin care iti poti mari sanii. Exercitiile fizice reprezinta una dintre metode. In acest articol, o sa impartasesc cu tine unele exercitii simple pe care le poti face acasa. Daca faci zilnic aceste exercitii, o sa poti vedea si simti diferenta.

Cum reusesc exercitiile fizice sa mareasca dimensiunile sanilor ?

Exercitiile fizice iti fac sanii sa se dezvolte pentru ca ajuta la cresterea muschilor pectorali, precum si la dezvoltarea tesuturilor glandulare si grase din sanii tai. Cand faci aceste exercitii simple, o sa lucrezi toti muschii din zona pieptului, ceea ce iti face sanii sa para mai mari si mai tonifiati. Sunt foarte multe tipuri de exercitii fizice pe care le poti gasi online. Pentru a iti atinge scopurile dorite, trebuie sa faci exercitiile in mod corect.

Exercitii de marire a sanilor care chiar dau roade:

  1. Flotarile – A face flotari este cel mai traditional mod de a lucra muschii din zona pieptului. Plaseaza ambele palme pe podea, cu ambele maini si picioare departate. Coboara-te indoind cotul si apoi iar te impingi in sus. Daca iti este prea dificil sa faci acest lucru stand in varful dgetelor, poti ingenunchea in timp ce faci flotarile.
  1. Flotari la perete – Acest exercitiu este cel mai simplu dintre toate exercitiile prezentate aici. Avand un concept similar cu flotarile normale, trebuie doar sa folosesti un perete de care sa te impingi in locul unei podele. Plaseaza ambele picioare la distanta fata de perete si apoi pui mainile pe perete si le indoi ca si cum ai face flotari pentru marire sanilor.
  2. Exercitii cu gantere – O sa ai nevoie de o pereche de gantere pentru acest exercitiu. In timp ce tii ganterele ferm, iti intinzi ambele maini astfel incat sa fie paralele cu podeaua, apoi le ridici  deasupra intinzand mainile.
  1. Exercitii inverse cu gantere – Aceste exercitii sunt similare cu exercitiile prezentate anterior. Totusi, provocarea este mai mare pentru ca o sa te uiti in jos spre podea in loc sa te uiti in sus. Trebuie sa te intinzi pe o banca sau pe un balon de exercitii, cu fata in jos. Intinzi mainile in exterior  tinand ganterele, cat mai sus de la podea.
  1. Exercitii pentru piept – Aceste exercitii pentru marire asanilor iti vor lucra  atat muschii pieptului, cat  si tricepsul. Poti efectua acest tip de exercitiu folosind o banca sau marginea unui scaun. O alta metoda simpla este sa te apleci in jos cu genunchii indreptati in sus si cu mainile pe podea, in spatele tau. Te cobori indoind coatele si, inainte de a atinge podeaua, te ridici inapoi.
  1. Flotari elevate – Acest exercitiu nu o sa fie deloc usor, dar o sa iti lucreze cel mai mult muschii din zona pectorala. Cu palmele pe podea, iti ridici picioarele pe marginea unei canapele sau a mingii de antrenament. In functie de dificultatea la care faci fata, poti sa iti pozitionezi picioarele mai sus pentru o provocare mai mare. Te cobori incet spre podea, apoi te ridici inapoi in sus.

flotari marirea sanilor

Concluzii vis-a-vis de exercitiile pentru marirea sanilor:

Pentru a obtine cea mai buna eficienta, e recomandat sa faci aceste exercitii incet si sigur, in fiecare zi. In realitate, marirea sanilor prin efectuarea de exercitii fizice chiar functioneaza. In acelasi timp, o sa observi ca ai si un corp mai tonifiat. Totusi, acest lucru nu o sa se intample peste noapte. O sa ai nevoie de multa perseverenta si discplina pentru a obtine rezultatele dorite.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*